Češtinářská radost – pro žáky i učitele


Žáci 2. ročníku zazářili při písemné práci zaměřené na procvičování písmene N. Úkoly zahrnovaly opis, přepis, diktát a psaní slov hůlkovým písmem.
Nejprve si žáci probíranou
látku zopakovali při společné aktivitě u tabule, což je dobře naladilo
na práci. A výsledky byly opravdu potěšující! U žáků bylo vidět zlepšení
nejen v češtinářských dovednostech, ale i pozornosti a snaze, jelikož
uvedená práce pro ně byla velmi motivující. Přestože se objevily drobné
chyby, celkový výkon žáků byl na výbornou. Tímto také děkuji za metodické
vedení Mgr. Wolf Kvitové v rámci přípravy, realizace a vyhodnocení
písemných prací.
Monika Vavrušková, další pedagogický pracovník I.D
Děkuji vyučující M. Vavruškové za laskavý přístup k žákům se současným vedením žáků k potřebné míře samostatnosti, spolupráce, důslednosti a dokončování činností. V. Wolf Kvitová